Mám to ale pěkný problém...

23. ledna 2011 v 11:27 | kobliha |  diary
Omlouvám se, že jsem opět několik dní nepřispívala. Důvod je jasný, mám prostě problém vydržet jíst pěkně celý týden. Pondělí, úterý, středa se držím, ale dál už to nevydržím. Jsem z toho zoufalá, chybí mi snad motivace? vůle? nebo co sakra? Být hubenější je můj sen už strašně dlouho, tak proč si to sama vždycky pokazím? Holky, nemáte nějaký rady jak to zvládnout celý týden? Jak se vyhnout přejídání? Už opravdu nevím co s tím... Chtěla bych se už z toho konečně vyhrabat, nesnáším když mám plné břicho, když je mi špatně, ale stejně to vždycky udělám znovu. V pátek jsem šla kvůli přejezení za školu. Je mi z toho fakt na nic :(
....
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Dee - Dee Dee - Dee | Web | 23. ledna 2011 v 12:00 | Reagovat

normálně:D zdravá strava a pohyb:) mužeš se podivat na moje starši jidelničky a tak:).. vlastně. V srpnu jsem vážila 70..:D:) ale blog mám od 65 kg:)
v tom nevim jak ti poradit. musíš si říct sama prostě NE. už nechci! .. ja taky třeba vždycky na snidani se přejidala. vzala jsme si mliko a vločky - v pohodě. ale pak jk jsme to snědla šla jsem si vzit dalši hrst těch vloček a pak dalši a dalši. jeden den jsme to chtěla udělat znova, ale řekla jsem si " si normalni? ne!":D:D

2 Blackberry Blackberry | Web | 23. ledna 2011 v 12:33 | Reagovat

copak mám za sebou nějaký velký úspěch? to sotva :D možná krůček, dva, ale dalších několik pořádných kroků mi k velkému úspěchu ještě chybí :)
co si tak letmo projíždím tvé články, snad ke každému bych měla nějakou připomínku, nějaký comment, ale nerada bych ti tu spamovala svými komentáři články :D
pokud budeš chtít, tak se ke všem těm článkům vrátím, ale myslím, že ti zatím bude stačit jeden můj názor :D
hubnutí musí být založeno přeevším na celkové změně životního stylu. ne na dočasné dobočce mimo tvůj obvyklý režim. tohle je první věc, kterou musíš přijat. je dobře, že ses rozhodla jíst zdravě poté, co ses potkala tváří v tvář ppp´s. nemluvila bych být tebou o hunutí. spíše jen o jakémsi vylepšení. určitě nejsi nijak tlustá a pokud je na tobě nějaká nedokonalost, co se ti nezdá, já osobně bych být tebou vsadila PŘEDEVŠÍM na pohyb. psala jsi o běhacím pásu. na ten bych se vyprdla. trenér mi běh vřele NEdoporučoval, z dlouhodobého hlediska je to strašně špatné pro klouby, prý bych časem možná skončila s nějakou protézou misto nohy. takže na pásu jedině rychlou chůzi. no o tom bych se mohla rozepsat do slohu :D
ale k tomu přejídání. doporučila bych si plán. důkladný plán. ne úplně striktní, protože ve chvíli, kdy se ti striktní pravdila nepodaří do detailu dodržet, už z toho začneš být zoufalá. takže plán musé též obsahovat věci, ve tkerých se počítá s tím, že občas budeš mít chuť na sladké třeba.
nejlepší je plánovat si jídelníčky alespoň na den dopředu. nikdy neodpírej tělu to, na co má chuť. třeba právě sladké. je to nesmysl. každý ví, že nevydrží do konce života nejíst čokoládu. ale to by byla chyba. čokoláda je v rozumném množství ZDRAVÁ, ta 70% je i dobrá. více procentní už je příliš hořká a nedá se ani moc kousat.. už to neni ono. 70% je ok a nestane se ti, že sníš půl tabulky. stačí ti řádka. vždy si obstarej jídlo na ten den dopředu podle toho jak sis to naplánovala. já si vždy dojdu  na nákup, koupím si zdravé potraviny a poto teprve sestavuju jídelníčky podle toho co mám doma. tohle může být i zábavné. rozmanité, pestré jídelníčky je fajn vymýšlet. můžeš kombinovat dle nálady, chuti a je dobré jíst každý den něco trochu jiného :) mě to baví. mrkni se na moje jídelníčky, ale neinspiruj se jimi doslova. každá máme jiný režim dne. já sedím třeba celý den doma nad učením, zatímco ty běháš den co den do školy, ven a tak. já jen občas zajdu do fitka, ale teď mám zkouškové, ak se učím a moc nehýbu, proto jídleníčky jsou takové chudší. tak aby tě to nezmátlo. je dobré jíst tak, aby ses zasytila. však když si dáš ovocný salátek, zasytí tě to dokonale a nemůžeš z toho ani náhodou přibrat. je fajn se najíst hodně toho, co je málo kalorické a navíc zdravé a málo si dát toho, co je opačné.
já bych ti o tom mohla psát do alelůja, ale kdo by to četl že :D můžem si o tom popovídat, kdyžtak se ptej. ráda ti pomůžu.

3 heartbreakingmorning heartbreakingmorning | Web | 23. ledna 2011 v 13:12 | Reagovat

Píšu si jídelníčky dopředu a snažím se je dodržet. Ikdyž mě to taky nejde. Achjo.

4 Chelsie Chelsie | Web | 23. ledna 2011 v 13:24 | Reagovat

Nevím proč ti to nejde..taky to tak občas mívám,ráda bych ti poradila,ale sama sobě poradit neumím..

5 Blackberry Blackberry | Web | 23. ledna 2011 v 14:18 | Reagovat

vždycky začně nový den. a ty můžeš den co den svůj jídelníček obohatit o něco jiného. nemusí to být kompletně jiné every day, stačí třeba zpestřit jídelníček jiným druhem ovoce, než obvykle, jinou přílohou a tak. proč si vzít k svačině bílý jogurt a kousek ananasu, když si ho můžeš na kostičky nakrájet do jogurtu a hned z toho je něco nového a zní to líp :) samozřejmě je také o tvé chutě, to je už na tobě.
jsi jako já, taky jsem se niky nehýbala. s fitkem jsem začala teprve začátkem ledna. dříve jsem si zaplatila pernamentku a nechodila. protože tam byli upocení namakaní chlapi a čuměli po mně. tentokrát jsem si vybrala krásné moderní fitnessko, takové maličké, skoro domácí, kde chodí jen ženy a nikdy nás tam není víc než 4. je tam sic trenér- chlap, ale je strašně dobrej. stará se o tebe, radí ti, říká, co jak cvičit aby to k něčemu bylo a zajímá se o tebe, jak ti to jde. tak ten mi nevadí.
ale fitko není to jediné, co se dá dělat. ale pro mě ideální. zalezu si do tepla a posiluju, zpevňuju své tělo. při cvičení je důležit jak kardio cvičení, tak i posilování, kdy tuk nahrazuješ novou svalovou hmotnou a tvaruješ si tak krásně postavu, zpevňuješ. nechci tě od toho běhu odrazovat, pokud jsi už rozhodnutá, ale pokud chceš stroj a cvičit doma, jsou i jiné, které tolik klouby neničí. tyto stroje jsou ale spíše na kardio cvičení, než na posilko. jako je rotoped, obritrek nebo běhací pás. nerada bych ti doporučila něco, co by tě nebavilo. já osobně nejraději jsem zrovna z těchto tří strojů na tom pásu, ale neběhám, jen chodím svižnou chůzí, třeba do mírného kopečku :) nastavit se to dá, ale asi podle toho, jak kvalitní je stroj. ale i orbitrek je fajn. rotoped mi přijde nudnej a bolí mě z něj zadek :D jak vidíš, je to individuální. co tedy preferujš, cvičení doma, v klidu? dokopeš se doma i k posilku? a co sport venku. kolo, inline? pravda teď na to počasí ještě není, ale inline jsou parádní. já jsem kdysi jedzila třeba 2x 3x týdně tak hodinku a půl a cítila jsem, jak mě druhý den bolí svaly- co bolí, to roste :D takže zpevní se ti zadek a stehna skvěle a i jsem dobře hubla. tak já nevím, co bys ráda :)

6 Blackberry Blackberry | Web | 23. ledna 2011 v 15:24 | Reagovat

tohle je prostě to, co mě baví a co dělám ve volném čase, jsem tu a radím těm, co si neví rady :) nejsem žádná kvalifikovaná specialistka, jsem jen holka, co má za dlouhá léta nasbíraných mnoho zkušeností, tak se vyznám no, to můžu bez ostychu upřímně přiznat :) alespoň v něčem jsem dobrá :)
tu knížku si kup a hlavně, až jí budeš mít, nevrhej se na čtení nikterak rychle, postupuj tak, jak se tma píše. pouhým čtením nic nezískáš, je třeba si důsledně dělat cvičení. však uvidíš :) držím palce, ať ti též přinese úspěch :)

7 no-beautiful no-beautiful | Web | 23. ledna 2011 v 16:27 | Reagovat

jediné co mě pomáhá, já se smát a chodit ven.. to jediné mě brání před přejídáním.. anebo to že si připadám fakt jak nula a brečím, to mě chut jíst i přejde

8 Eťa Eťa | Web | 23. ledna 2011 v 16:44 | Reagovat

Mam uplne stejny problem a otazky jako ty :-/

9 Kate-Mary Kate-Mary | Web | 23. ledna 2011 v 18:18 | Reagovat

přesně můj případ, zrovna teď v týdnu se mi to stalo, do středy dobý, ale pak propadák... :( podle mě je důležitý nemít jídlo na očích, to pomáhá mně.. ;)

10 elliiana elliiana | Web | 23. ledna 2011 v 21:28 | Reagovat

ja by som povedala akurat, ze pis sem tie jedalniky.. to vedomie, ze napisem vsetko, ma brzdi. nerob to tak, ze sa ti to nevydari, tak proste nenapises, lebo sa nemozes pochvalit peknym jedlakom.. povedz si ze vsetko co zjes napisat musis, mozno ta to trosku ubrzdi. ale bojuje sa tazko s tym..

11 LamyLucy LamyLucy | Web | 23. ledna 2011 v 21:52 | Reagovat

Ahoj zlati.
Je mi strasne lito, ze se prejidas ... Fakt me to moc mrzi, ja mam k tomu taky hrozne tendence, je strasne tezky to vydrzet, ja to vim! Ale ... urcite musi existovat neco, co by ti pomohlo.
Ja si treba lakuju nehty, nebo jdu ven, za kamoskou, NEBO  kdyz piju zeleny caj, obvykle pak nemam uz na nic chut, tak zkus tohle ;)

12 LamyLucy LamyLucy | Web | 23. ledna 2011 v 21:52 | Reagovat

P.S. Dekuji ti za komentar ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama