Únor 2011

půl kila za den?

16. února 2011 v 21:30 | kobliha |  diary
Holky, píšu jen v rychlosti, vůbec nestíhám. Potřebovala bych se s Vámi o něčem poradit. Na váze bylo dneska ráno o půl kila míň - 59,5 kg. Což mě na jednu stranu hrozně potěšilo, ale na druhou se bojím že jsou to jen svaly.. nebo nevím, co myslíte? (a taky mi přijde divný, že jsem s tím  včerejším jídelákem zhubla tolik.. ) Půl kila za den mi prostě přijde moc. Tak zralý na jojo efekt.. :( Jinak co vy? Doufám že se máte dobře, mám zítra dopoledne volno, tak vás oběhnu až zítra, teď se musím učit, opět.. :(thin

úterý, 15.únor

15. února 2011 v 15:51 | kobliha |  everyday food
Ahoj holky!
Konečně nám jede internet. Je to bez něj opravdu hrozný, ale ne druhou stranu máte čas na spoustu jiných věcí. :) Jak se teda máte? musím Vás oběhnout, ty vaše blogy mi chybí jako sůl!
No, a zvážila jsem se.. Po strašně dlouhé době, a musím říct že jsem byla mile překvapena. Počítala jsem, že mám tak 63-64 kg, na váze bylo toto:

13.2. - 60,9 kg
14.2. - 60,3 kg (- 0,6)
15.2. - 60,0 kg (- 0,3)

Jestli tam bude zítra na začátku číslo 5, klidně 59,9 budu šťastnej člověk :)

A dnešní jídelníček:

Snídaně:
milko tvaroh, hrst dobré vlákniny
Svačina:malá müsli tyčinka 
Oběd:půl celozrné bulky s 20% sýrem, polévka
Svačina:
trocha rýže, zelenina (2 rajčata,brokolice)
Večeře: 1 malé jablko, jogurt yoplait light
---------------------------
Pití: voda, cola light, čaj
Pohyb: trochu posilování

Mimochodem, četla jsem že ženy, které chtějí zhubnout hodně podceňují ovoce a zeleninu. Takže nepodceňovat! mělo by setoho jíst mnohem víc, než jíme..

holahej (nic lepšího mě nenapadlo)

10. února 2011 v 22:53 | kobliha |  diary
Holky, máme doma problém s internetem, píšu z knihovny. Tak se omlouvám, o víkendu napíšu. Doufám že se Vám daří ;)

pondělí, 7.únor

7. února 2011 v 17:30 | kobliha |  everyday food
...
Ahojte holky! :-*
Venku bylo dnes krásně, že? miluju když na mě svítí slunko, hned mám lepší náladu. A teď je skoro půl šesté a je ještě světlo, konečně! Ta zima mi už lezla krkem, ale za týden má být už zas mínus, takže se zas není moc proč radovat. :D Za chvilku stejně ale bude jaro, což jsem na jednu stranu ráda, ale na druhou mě to nehorázně děsí.. Mám totiž problém jít s krátkým rukávem. I v těláku cvičím s dlouhým. :/ Až je mi někdy trapně.. Tak mám aspoň motivaci, abych to zvládla. Jídelníček se mi povedl, tak doufám že to tak bude i po zbytek týdne. Co vy? a bojíte se taky příchodu tepla?

Snídaně:
ovocný jogurt, hrst dobré vlákniny
Svačina:celozrný toast se sýrem (eidam 30% a lučina linea) 
Oběd:cca 5 lžic polévky, celozrná bulka se sýrem
Svačina:
jogurt yoplait light, maličko DV
Večeře: zelenina, 1 knäckebrot se sýrem
---------------------------
Pití:
voda,kafe, cola light
Pohyb: trochu posilování

neděle, 6.únor

6. února 2011 v 21:59 | kobliha |  diary
..
Holky, dnes píšu jen narychlo. Jídelníček nepřidám, jídla bylo celkem dost ale žádná hrůza. Na to, že máme plnou kuchyň různých věcí jsem aji spokojená. A byla jsem si na hodinu zaběhat, takže super. Doufám že vy taky dobrý, jdu vás oběhnout a pak strávím hezký večer ve společnosti matiky a literatury :( ach jo, už jen při pomyšlení na školu mi nálada klesne o několik levlů, máte to tak taky? :(

sobota, 5.únor

5. února 2011 v 20:01 | kobliha |  everyday food
Snídaně:
milko tvaroh, několik piškotů
Svačina:nic
Oběd:zelenin. salát s kuřecím masem
Svačina:
2 malé knäckebroty, sýr (eidam 30%) a kečup
Večeře: 1 müsli tyčinka, troška pomela
---------------------------
Pití: voda, poděbradka ProLinie, kafe, cola light
Pohyb: dopíšu

po týdnu nemoci zpět k blogu a hubnutí

5. února 2011 v 11:37 | kobliha |  diary
Pěkný poledne holky! Jak se Vám daří? Doufám že dobře, týden jsem tu nebyla takže jen co dopíšu tento článek, běžím zkouknout vaše blogy a úspěchy. Omlouvám se, že jsem týden nic nenapsala, ale v sobotu přesně před týdnem mi vyskočila horečka - 39, celý týden jsem nebyla ve škole a na internet jsem neměla ani pomyšlení. S jídlem jsem si vedla jakš takš, ani na zhubnutí, ani na přibrání. Hlavně jsem vám chtěla ale napsat 2 věci. První je, že jsem v posteli jen četla a četla, hlavně knížku, kterou mi poradila Blackberry
(ještě jednou děkuju!!) a musím říct, že je to opravdu něco, co jsem hodně potřebovala a myslím že nejsem jediná, kdo by v ní našel něco, co hledá. Jmenuje se Sebedůvěra, napsal ji Rob Yeung a je opravdu skvělá. Když to řeknu stručně, tak prostě radí lidem, jak dosáhnout svých cílů, jak získat sebedůvěru a posílit sebevědomí a myslet pozitivněji. Je tam tolik užitečných informací, že už jimi mám popsanej celej sešit, a to jsem teprv v půlce knihy :D Takže doporučuji, jestli se vám nedaří něčeho dosáhnout a vaše sebedůvěra je na bodě mrazu. 
A druhá věc, kterou jsem vám chtěla doporučit je tato - brouzdala jsem na netu a našla jsem tento odkaz - http://www.losertown.org/eats/cal.php
- můžete tak zjistit kolik zhubnete kg když budete jíst x kalorií za den. Mně vyšlo, že bych mohla mít 57 kg s příjmen 4000 kj (955 kcal) denně asi za měsíc a půl, což je skvělý! A dodalo mi to motivaci, tak to taky zkuste :) Tak to je vše, jdu Vás oběhnout, do sprchy a pak na oběd (salát, jak jinak :D ) Taky jsem udělala nový design, doufám že se líbí, ale jak se znám za chvilku zas bude jiný.
...